امیر سرتیپ شیخ: رزمایش ها یک مرحله اساسی در روند آموزشی نیروهاست

امیر سرتیپ شیخ: رزمایش ها یک مرحله اساسی در روند آموزشی نیروهاست

امیر سرتیپ شیخ:

رزمایش ها یک مرحله اساسی در روند آموزشی نیروهاست

معاون تربیت و آموزش ارتش گفت: نیرو‌های چهارگانه ارتش در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ در یکپارچه سازی صحنه عملیات مشارکت داشتند.

به نقل از خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش در خصوص اهمیت برگزاری رزمایش و نقش آن در ارتقای توانمندی و تجربه نیروها، گفت: رزمایش در واقع محل آزمایش و آموزش هاست.

وی ادامه داد: ما در میدان رزمایش آموزه‌های که داشتیم را آزمایش می‌کنیم و آموخته‌های دانشجویان را به صورت عملی در صحنه واقعی ملاحظه می‌کنیم به همین دلیل برای ارتقای توانمندی و آموزش، رزمایش را بسیار مهم و یک مرحله اساسی در روند آموزشی نیرو‌ها می‌دانیم.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطر نشان کرد: برای ارتقای آمادگی و توانمندی دانشجویان و دانش آموختگان ارتش ما آن‌ها را در مراحل و مقاطع مختلف در رزمایش‌های متنوع شرکت داده و مورد آزمون و ارزیابی قرار می‌دهیم و معتقدیم رزمایش‌ها محلی برای بازآموزی آموزه‌هایی است که در دوره‌های مختلف فرا گرفته‌اند.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطر نشان کرد: رزمایش‌ها برای آماده کردن نیرو‌ها برای کار عملی و تطبیق آموزش‌های دانشگاهی و مراکز علمی با صحنه عملی و فرماندهی در میدان نبرد بسیار موثر است.

امیر سرتیپ شیخ درخصوص عملکرد دانش آموختگان نیروی‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، گفت: خدا را شاکریم که اهداف ترسیم شده و تعیین شده و سریال‌های اجرا شده طبق زمانبندی انجام شد. یکی از کار‌های بسیار خوبی که در این رزمایش انجام شد، تقید به برنامه زمانبندی رزمایش است یعنی هر مرحله از رزمایش در زمان مشخص شده انجام شد و ما لحظه‌ها و ثانیه‌ها را برای اجرای عملیات‌ها رعایت کردیم تا مقید بودن به زمان و برنامه‌ریزی را تمرین کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ حضور دارند در یکپارچه سازی صحنه عملیات و برنامه ریزی مشارکت داشته و به خوبی وظایف محوله را اجرا کردند.

امیر سرتیپ شیخ تصریح کرد: ما در رزمایش‌های این چنینی به دنبال اجرای آموزش‌ها هستیم و از سوی دیگر تجهیزات و تسلیحات جدید را مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌دهیم، همچنین متناسب با عرصه‌های جدید تهدید و نیاز، آموزش‌ها را به روز می‌کنیم. از سوی دیگر با ورود تجهیزات و تسلیحات جدید آموزش نیرو‌ها نیز متناسب با آن‌ها تغییر می‌کند و این رزمایش محلی برای اجرا و عملیاتی کردن این آموزش‌ها در استفاده از تجهیزات و تسلیحات نوین است و یکی از آورده‌های این رزمایش تلفیق این آموزش هاست.

منبع :خبرنگاران جوان

ما را اینجا دنبال نمایید

   کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

 http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

    http://fateh.loxblog.com/

@marz_porgohar
@marz_porgohaar
@seday_artesh

@lashgareyan__ali

@fadaeyan_seyd_ali

lashgaryan_seyd_ali@


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر سرتیپ شیخ رزمایش روند آموزشی نیرو‌های چهارگانه ارتشرزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰صحنه عملیات مشارکت
[ سه شنبه 18 آبان 1400 ] [ 21:52 ] [ فاتح ]
[ ]