قدردانی خانواده سربازان از اقدامات ارتش در مقابله با کرونا

قدردانی خانواده سربازان از اقدامات ارتش در مقابله با کرونا

جمعی از خانواده‌های سربازان دژبان ارتش از اقدامات موثر فرماندهان و مسئولان پادگان امام خمینی (ره) دژبان ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.

به نقل از خبرنگاران جوان، جمعی از خانواده‌های سربازان دژبان ارتش از اقدامات موثر فرماندهان و مسئولان پادگان امام خمینی (ره) دژبان ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.

در پیام این خانواده‌ها آمده است: "متاسفانه بیماری ویروسی کرونا باعث مشکلات فراوانی برای برخی از کشور‌ها از جمله هموطنان ایرانی در بعضی از شهر‌ها شده، اما خوشبختانه مسئولان و فرماندهان مراکز نظامی و پادگان‌ها برای پیشگیری از بروز این بیماری کار‌های درخور توجهی انجام داده‌اند تا سربازان (فرزندان ما) بتوانند با خیال راحت به کشور خدمت کنند. به عنوان نمونه فرمانده گرانقدر دژبان کل ارتش، امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی و حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار (رئیس عقیدتی سیاسی دژبان) از ابتدای بحث ورود بیماری ویروسی کرونا نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی مفید اقدام نموده و هزینه‌های بالایی برای ضدعفونی محل خدمت مقدس سربازان انجام داده اند که جا دارد از تلاش‌های بی وقفه و دلسوزانه این بزرگواران قدردانی کنیم".

دژبان ارتش از جمله یگان‌هایی است که علاوه بر اجرای تمهیدات گسترده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اماکن نظامی و مجتمع‌های مسکونی خود؛ اقدامات موثری نیز با همکاری سایر یگان‌های ارتش در اجرای عملیات مردم یاری و امدادرسانی به هموطنان از جمله طب سنجی و توزیع مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در روز‌های اخیر انجام داده است که این اقدامات تا رفع کامل شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

منبع : خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: قدردانی خانواده سربازان اقدامات ارتش مقابله با کرونا
[ چهار شنبه 21 اسفند 1398 ] [ 22:1 ] [ فاتح ]
[ ]